Saturday, April 05, 2008

Lanišče

Danes popoldan sem bila tam...
S tamalo...
Kolikokrat sem si želela iti tja.....
Pa sem vsakokrat, ko me je pot zanesla tam mimo, kar zapeljala dalje...
Tako sem si želela, da bi zaznavala one zidove skupaj z nekom, ki bi ga imela rada....
Ona mogočnost zidu, za katero veš, da se tisočletja ne bo sesula vase...
Ki te kar posrka k sebi in te objame z močjo, ki buri strasti duha...
Nepremagljivost ...
Brezčasnost...
Dekletu sem rekla, naj še malo počaka v avtu, da grem v izvidnico...
Stekla sem ven in začudena obstala pred železnimi vrati....
Globoko sem zajela sapo in se prislonila na železje...
Odprto...
»Pridi!«
Joj, koliko radosti...Stala sem tam...Božala zidove...Kukala skozi lini...
Se vrtela v krogu in uživala v vrtiljaku krošenj in se naslajala v toplini odmeva lastnega glasu med tem zidovjem...
Tam v kotu je bila še zaplata snega...
Zakopala sem dlani vanj in se predajala drgetu skrepenelih kristalčkov...
»Mama...Snemam...«zaslišim smeh izza vogala:»Dala te bom na YouTube...«
»Samo poskusi...«
»Ja, bom in spodaj bom napisala: To je moja mama...«
Nisem ji več oporekala, le smejala sem se...
Nato sva iz prtljažnika vzeli star prt, v katerem je bila zavita sveža, pokošena trava, ki sem jo pozabila stresti v kontejner, ko sva odhajali od naše gospe v Ljubljani...
Kako omamno je dišala v svojem zelenju...
Naj uživajo še prebivalci gozda...

Ko se je zvečerilo, me je spet popadel nemir...
Morala sem ven...
Uff...
Orion...
Kaka vidljivost...
Le na severozahodu nek oblačni pas...
Spet si se prikradel v zapredek mojih misli...
Zrak je bil topel in blag veter je v nosnice zanesel vonj po cvetočem sadnem drevju...
Zazrla sem se v zmazek Plejad...
Kako sem svoj čas uživala ob pogledu na zvezdnato nebo...
Sedaj pa praznina...
Kljub tolikim radostim, ki mi jih ponuja pomlad...
In spet so si solze utrle svojo pot po izsušenem obrazu...

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Prijazen nedeljski pozdrav!!!
Sem te že pogrešala veš...hudo je a ne, če se ob vsej lepoti narave utrnejo solze ob pogrešanju tople dlani.../nič ne more nadomestiti, tako vsaj je moje mišljenje/...
kamorkoli, kjerkoli si...povsod nas
spremlja misel in nemir...

bodi mi lepo, lp
Larisa

06 April, 2008 12:17  
Blogger betelgeza said...

Ja, hvala ti Larisa...
Ob takih trenutkih bi človek najraje pobegnil pred pomladjo...
Le medlo upanje, nekje v ozadju, nam pravi, da bo morda nekoč drugače...
Vse lepo tudi tebi, draga Larisa
Tatjana

06 April, 2008 13:49  
Anonymous Anonymous said...

Ob mogočnem kamnitem zidovju se človek zave svoje neznatnosti... Ob naši minljivosti se zdi večno. Dotaknimmo se ga in občutili bomo delček večnosti.

Če pa solza pade na kamen....

Pozdrav,
Andrej

08 April, 2008 14:41  
Blogger betelgeza said...

Pozdravljen, Andrej!
Res je, kar si zapisal...
Kot bi se dotikali večnosti...
Kaj se zgodi, če solza na kamen kane, pa vemo...
Erozija...
Kamna ali bremena, ki ga nosimo...
Hvala, Andrej...

08 April, 2008 19:51  
Blogger helena said...

posrkala si me - v tvoj svet, med kamenje, med sanje in upanja...da, posrkala si me...vase!

prekrivaš bolečino in vedi - prekrivanje je odtujevanje...

bodi dobro!

10 April, 2008 09:50  
Blogger betelgeza said...

Ja, rada bi jo nekam odložila, nekam skrila, kjer je ne bi nihče našel...
Kdo ve, če ne želim skriti tudi sebe, da me ne bi...
Hvala ti, Helena...

10 April, 2008 15:16  

Post a Comment

<< Home