Sunday, September 14, 2008

ZA "Kozarec čiste, hladne, pitne vode" ali državnozborske volitve leta 2012

Tovariši in tovarišice!
Meni je tega zadosti...
Spet bomo danes Primorci doživeli obisk nekoga, ki si demokracijo razlaga na sebi lasten, totalitaren način: "Demokracija je to, kar vam pravim - ostalo so laži... Ali zgodbe o letečih slonih...."
(Naj bi se tako praznovali rojstni dnevi?)
S Patrio so vsi po vrsti izgubili moje zaupanje... Čeprav je politika "putana", bi se reklo pr nas, pa mislim, da imajo lucciolle le bolj čiste roke...
Še vedno se ne morem znebiti onega intuitivnega občutka, da za tem Velikim pokom stoji (tako ali drugače) sogovornik iz intervjuja "Leteči sloni"...
Če pa gre za revanšizem nekoga izmed nas, mi pa vest res ne dopušča, da bi po naslednji nedeljski maši prekrižala številki 1, 6 ali 12...
Ja, dilema je velika...
Tako sem virtualnemu kameradu Nikolaju Kisiku predlagala, da bi leta 2012 skupaj nastopila na dežavnozborskih volitvah kot stranka ZA "Kozarec čiste, hladne, pitne vode", žal , pa se do tega trenutka, mojemu predlogu še ni odzval...
Upam, da ne gre za spor v zvezi z imenom stranke, saj je ime v njegovi avtorski domeni, kot odgovor na moj poziv, da bi svoj glas oddala izvenparlamentarni stranki za čisto pitno vodo...
Nč, bejžmo h maši...
Pa naj mi Gospod odpusti, če bom prihodnjo nedeljo, kljub vsemu obrkožila svojega bivšega sorodnika... Aktualnim slovenskim pravljičarjem, žal, lahko le na ta način sporočim, kaj si mislim o njih...
Bog z vami....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home