Tuesday, October 16, 2007

Krpa...

Oktober…

Spet misli šarijo
po skrinji spominov:

kraška hiša,
gmajna,
vonj borovcev,
vejica ruja,
ki si mi jo nabral
za ono ogrado…

Hladna burja,
ki je ravno tistega dne
odgnala dolge,
vroče poletne dni
zavlečene
v jesen…

Pogled zastane na okenski polici,
kjer se v poznem,
popoldanskem
soncu
kopa oranžno-rdeči ruj,
ki sem si ga to soboto
nabrala na
nekoč
najinem Krasu,

medtem ko z raztrgano
krpo
nevestinega perila
brišem črn,
zamaščen zobnik
na mojem
kolesu…

4 Comments:

Blogger Lenkica said...

Včasih paše preleteti vse še enkrat..podoživeti...a ne preveč ...da ne padeš v prepad s katerega ne znaš več ven...všeč mi je :)) Fajn bot..:)

16 October, 2007 19:00  
Blogger betelgeza said...

Ja, punckica, kaj pa vem, če to paše... Misli se kar same prikradejo, čeprav bi človek včasih raje, da bi ostale lepo pospravljene na tihem podstrešju...:-)
Tudi tebi vse lepo...:-)

16 October, 2007 20:00  
Anonymous Anonymous said...

...spomini na kras, ...kadar se odpravim tja, imam vedno občutek da me Srečko opazuje od daleč, da on poganja tisto burjo, da on pošilja sonce v jagode terana, ....
če ne bi bilo njega bi Kras ne bil tak kot je....

in spomini ne bi bili spomini, če ne bi bilo ruja... :)

24 October, 2007 22:58  
Blogger betelgeza said...

Ja, kobilica,tudi mene ne bi blo to, če ga ne bi že ku pupa tkuo rada čitala...:-)
ki čemo: Srečko, tisti ruj tam gor, pa še ki, je že zdavni burja odpihnla...Še dobro, da ni tudi wnih trt odi terana...:-)))

25 October, 2007 05:52  

Post a Comment

<< Home