Monday, December 31, 2007


11 Comments:

Blogger betelgeza said...

Dragi Mitja,
hvala ti za slikico,posneto 11.12.2007.
ki se je znašla ob moji Novoletni poslanici, kar brez tvojega soglasja... (Samo namignila sem ti, da jo bom posvojila...)
Vse dobro tudi tebi v letu 2008!

31 December, 2007 00:13  
Anonymous Anonymous said...

a kakor bo, naj vam bo lepo.
le polno srce si nosi sreče.
le čarobnost skuha si napoj.
in: le polna struga vode lahko steče!

srečno moja draga Zarija!

31 December, 2007 13:11  
Blogger betelgeza said...

Hvala ti, ljuba mah...
Naj bo tudi tebi lepo,
naj se srce napolni,
naj bo napoj ravno prav kuhan
in struge vse leto polne...
Srečno!

31 December, 2007 17:48  
Anonymous Anonymous said...

še kar hodim gledat to Zoro in Mrak obenem.. se stikata, se!
čudeži v ločenih delih delujejo v Eno. v Eno samo možnost: v "Najinost".

02 January, 2008 13:14  
Blogger betelgeza said...

Uff, mahec...
Glej tega pa nisem zaznala v tej Kingovi stvaritvi... Res, to je dano samo tvojim očem...
Sem se pa tudi sama spraševala, ali gre za zoro ali zarijo... (no, čas posnetka mi je odgovoril, da gre za zarijo...
Zdej si mi pa dala misliti, da se ne gre naš kraljeviček kakega Bojana iz une risanke ali
pa se postavil na isto mesto zjutraj ob pol devetih in popoldan ob polštirih...
Nič, bo treba "klic v sili"...:-))
Lep večer ti želim

02 January, 2008 17:04  
Blogger betelgeza said...

Halo...Tu betelgeza.
Oglašam se iz kviza Milijonar z Betelgezo...Vprašanje za Vas: kje je nastal ta prečudovit posnetek?
30 sekund...Prosim...

"Posneta je ob sestopu iz Kofc ,sonce pa zahaja za Dobrčo."

Najlepša hvala...To je bilo pa kot iz topa...

03 January, 2008 06:42  
Anonymous Anonymous said...

Dobrča.. ajoj... Dobrča..
mnjami.. rada grem na Dobrčo. vsako leto sem gor..
ooookakoimamradaDobrčo!

03 January, 2008 10:22  
Blogger betelgeza said...

Prosim, ko bo potovalna agencija MAH organizirala izlet na Dobrčo, prosim za rezervacijo sedeža št. 6...No, sej lohko tudi bolj zadi...
Samo da bo placa za malo več kot 90 kg, kar bo še potovalne krame...
Velja?

03 January, 2008 12:18  
Anonymous Anonymous said...

hahahaha ta je dobra.. olinkluzijon Dobrča za 15 oseb...

03 January, 2008 16:58  
Blogger betelgeza said...

wawww...:-))
rezervacija sedeža potrjena....:-)))

03 January, 2008 18:06  
Anonymous Anonymous said...

super si Zarija moja draga. super.
:)

03 January, 2008 18:20  

Post a Comment

<< Home