Saturday, April 05, 2008


2 Comments:

Blogger lostinspace said...

Kje pa je to,me prav zanima...kamni naloženi v zid že pred stoletji,ostanki nekih časov ki nemo pripovedujejo svojo zgodbo.
No kot vidiš mi je uspelo priti noter in bom občasno pokukal sem...lp

19 April, 2008 20:59  
Blogger betelgeza said...

Pozdravljen, lostinspace!
Hm, kaj pa vem...
Slika je delo slikarke Tanje Milharačičeve, ki je na solkanski Mostovni otvorila razstavo 28.3.2008. Tam sem si tudi izposodila posentek, z njihove Photo Gallery(URL:http://galerije.mostovna.com/displayimage.php?album=lastup&cat=68&pos=5).
Privlačila me je zaradi svoje večplastnosti, predvsem pa barv, ki so odražale moja razpoloženja... Za trenutek se mi je zazdelo, da sem v luninem soju sredi gozda, spet drugič jo lahko dojemaš kot steno, z nekim oddaljenim pramenom svetlobe, tretjič: kot da zaman iščeš oni žarek upanja v množici ljudi, ki te obdajajo...
Skratka...Všeč mi je bila in mi je še vedno..:-)

20 April, 2008 06:41  

Post a Comment

<< Home