Tuesday, September 18, 2007

Vstala Primorska ali sto let samote...

V nedeljo sem praznovala… Svoj 46. rojstni dan... Lahko bi svečke pihala z mojo Primorsko ali očetom Pastircev… Pa nič od tega… Na obzorju le samota… Spet sva skupaj, Marquez…


»vse najboljše za rojstni dan, da bi imela uspešno leto, da bi se ti uresničle vsaj večina želja, pač kar si želiš brez nepotrebnih neprijetnosti in da spoznaš kakega fajn moškega s katerim bi lahko preživljala lepe trenutke,
poljub«


In potem spet nič… Pa čeprav sem bila še v petek prepričana, da mi je končno uspelo splezati iz te praznine…


»Nekoč si je dotik želel jeseni

sluh mi zapove:
bodi gluha
a jaz zatipam v jutro

pogled me prosi:
daj zapri oči
a jaz zaslišim veter

in ti dotiki,
ki se v svili izgube..
a jaz okušam vročo kri

zakaj mi vonj kriči,
če glas mi zadiši..
a jaz začutim toplo dlan

in ko okusim slast,
občutek me ne mine..
da vse odšlo bo v davnine.«

(http://61mah.tuditi.delo.si/2007/09/)


»mmmm..

škrlatje je zaplesalo
oblačiva se v naju

uvertura mehko naletava zimo«

(
http://www.inter-es.si/poezija/)

Jaz sem pa sanjala Geronima…

4 Comments:

Blogger Lenkica said...

VSE VSEEEEE VSEEEE NAJBOLJŠE :)))
Pozno ampak iz srca :)
Ni važna dolžina važna je vsebina ;)
LP objem pa ***:)

19 September, 2007 15:02  
Blogger betelgeza said...

Hvala, punckica:-)Ko človek zagleda tako ljubek komentar, se mu ustnice raztegnejo v nasmeh in radostno ugotavlja, da morda njegovo pisanje le ni namenjeno vetru in bodo tista zapisana občutja kmalu postavljena na laž...
Še enkrat hvala!

19 September, 2007 19:48  
Anonymous Anonymous said...

dela?
mi /nama/ je uspelo??
super, če je..

in juh, kako prijetno se je prebrat še drugje!

o vsenajboljše za te.. pa že itak veš, aneda?

bodi lepo, prekrasno!
/jesen je, veš to?/

25 September, 2007 12:58  
Blogger betelgeza said...

Pozdravljena, draga mah...dobrodošla na rdeči velikanki... res, da ji moči pešajo in je iz leta v leto hladnejša...pa vendar še dovolj topla, da ne bova/bomo rabili kurjave v dolgih zimsih dneh...
N a m a s t e!

25 September, 2007 14:32  

Post a Comment

<< Home