Saturday, February 02, 2008

Sinoči...

Ja, sinoči sem bila tam...
Sedela sem v 17. vrsti, na 13. sedežu...
Tudi to me je spomnilo nate...
13...
Srečna številka, srečen datum, pa še kaj bi se našlo, kar te veže na to cifro...
Na trenutke bi kar pritisnila na tvoje ime na mobilcu...
Ampak vem, kaj so prepovedana dejanja...
Ne skrbi...
Pa tudi če bi, ne bi ti ton
mogel pričarati celotnega vzdušja...
Scenski efekti...
Ja, to je tisto kar staplja: glasba, bežeče dogajanje na platnu, udari barv, zlitje v celoto občutij...
To je to - kar sem rabila, pa čeprav je bila publika kar nekam mlačna...
Ampak to se mene ni tikalo...
Spajala sem se s preteklimi trenutki...
Nabitimi s pričakovanji snidenja s tabo, ki...
Ja, saj veš...
Saj so bila...
Tista redka...
Bežna...
Šteta v sekundah,
da bi minutam, preživelih skupaj,
podaljšala
obstoj...
Le zakaj poudarjaš,
da ti ni vseeno
zame?
Saj veš,
da med nama
ni bilo
nikoli
nič -
ali pa
si
nisva
želela
priznati...

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"To je to - kar sem rabila, pa čeprav je bila publika kar nekam mlačna..."

samo tole je pomembno- (vsaj zame..)
lp

02 February, 2008 22:55  
Blogger betelgeza said...

Ja, 5er, pastila za čustveno rano...
Ne vempa, če je to pot do ozdravitve...:-)

03 February, 2008 07:10  
Anonymous Anonymous said...

samo, da te pozdravim.

04 February, 2008 05:15  
Blogger betelgeza said...

še sem tu, dragi moj mahec...:-)
dežju ni videti konca...
tolažim se le s tem, da je vsaka stvar za nekaj dobra, ne glede, kakšne učinke ima na nas...
hvala za obisk, mah...

04 February, 2008 06:17  
Blogger Lenkica said...

Ta mi da mislit.Zelo mislit.

09 February, 2008 11:44  
Blogger betelgeza said...

Hm, punckica...Upam, da te v to razmišljenje ne vodi kaka sorodnost s podobno izkušnjo...

09 February, 2008 14:26  
Anonymous Anonymous said...

...nekaterih trenutkov nič ne more prekriti,
za nekatera občutja obstaja le
pajčevina spomina
in prenekatero skrivnost bomo s sabo
odnesli v Vseskončje...

Kobilica 8)

11 February, 2008 16:15  
Blogger betelgeza said...

Pa smo spet pri pajčevinah in pajkih, ki prinašajo ali odnašajo srečo...
In pri minevanju in kreiranju energij onih poslavljajočih in onih, ki stoje poslavljajočemu ob strani...
Hvala, Kobilica 8:-)

11 February, 2008 23:27  

Post a Comment

<< Home