Thursday, March 25, 2010

С Материнским днём!

Po dolgem času sva se spet našla v virtualnem svetu... Ne za dolgo... Pa vendar dovolj, da se mi ustnice še vedno razpenjajo v nasmeh... Srečna sem... Ker si mi zaupal tisto tolikanj pričakovano vest... Še pred kratkim se mi je zdelo, da morda nikdar ne bo prišla... Pa je... Kdo ve, morda po zaslugi Darija, ko je včeraj beseda tekla o Človeku in se mi je posvetilo, čemu tako vznemirjanje, ko sem te v rojstnodnevnem voščilu naslvaljala s Ti... Sinoči po predavanjih sva jo z mojim priletnim Twingom mahnila kar po onih samotnih gozdnih poteh... Spet so oživeli spomini na tistih nekaj drobnih trenutkov... Lepo jih je bilo tako opazovati z umirjene distance... Zato je tudi sledil oni mail... Ne vem, kaj me je vleklo, da sem se nocoj spet logirala in prebrala tvoje sporočilo... In ko sem tako iskala besede, da ti odgovorim, je zasvetila zelena pika ob tvojem imenu...
"Vedel sem, da se boš nocoj oglasila..."
Naključja? Morda si slutil, da sem danes sama doma... Tamala je na ekskurziji v Toskani... Za tri dni... Pa nisem hotela o tem... Čeprav morda tudi...:-)
Sedaj so pred tabo resnejši in odgovornejši časi... Uživaj jih v vsej polnosti... Prihodnjo pomlad pa bom morda skozi okeno ob kakih sončnih popoldnevih čakala, da mimo pristopica družinica s trikolesnim vozičkom...
Morda bom odslej praznovala celo materinski dan ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home