Saturday, March 17, 2012

Betelgeza

Ko sem se po dolgem času spomnila, da sem v globalni vasi lastnica še neke "nepremičnine", sem jo na priljubljenem brskalniku skušala poiskati. Pa naletim na zanimive podrobnosti o moji virtualni soimenjakinji.
Res, že dolgo je tega, kar sem na zadnje dlje kot 5 minut opazovala nočno nebo. Prihodnji teden sem sicer dobila vabilo našega lokalnega društva, naj se udeležim opazovanja Messierjevih objektov, a so me zadnja leta za moje razmere ultra hiperaktivnega udejstvovanja za svoj in hčerkin ljubi kruhek le preveč izžela, da bi si namesto udobnega kavča ali postelje privoščila opazovanj nočnega neba. Pa saj bo, le stisniti bo treba zobe do konca junija oziroma avgusta (in seveda pri tem paziti na paradontalne težave, saj te lahko sanacija in implantat enega takega starega korenjaka stane od 1000 -3500 evrov), ko se mi izteče delovno razmerje za določen čas.
Hmmm, ja ...:-)
No, pa se vrnimo k soimenjakinji. Lani so vedeževalci širom sveta naznanjali propad te orjakinje iz ozvezdja Oriona. Če tudi bi prišlo do eksplozije rdeče orjakinje, ki je od nas oddaljena 25 svetlobnih let, se bomo o tem dogodku lahko prepričali šele okrog leta 2037, ko bom slavila svoj 75-jubilej, če mi bodo zvezde naklonjene, zdravje dobro služilo in ne bom obupala v kakem težkem trenutku življenja.
Tako so se razpisali nekateri:
http://www.kata.si/mistika/eksplozija-superzvezde-betelgeze, http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/dve-sonci-v-letu-2012.html ali http://vesolje.net/forum/viewtopic.php?f=7&t=1934, ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home