Friday, May 16, 2008

Na barikadah...

Sedim na barikadah življenja
in razmišljam...

Hmm...

Kako ironično...

Življenja...

Na prste ene roke lahko preštejem ljudi,
ki so mi blizu,
ki tu pa tam
prestopijo prag
mojega skromnega doma...

Moj otrok,
ki danes uživa po poteh, v sedaj že povsem germanski deželi,

moja mati,
ki z vso dobronamernostjo skuša dati poseben pomen vsemu,
kar ji je Gospod zašepetal na uho,

moj oče,
ki to stori, če je pomoč le izjemno nujna,

moja bolna prijateljica,
ki se v teh majskih dneh raje odloča
za sprehod s sinom,
da ne bi motila mojih
miselnih poti

in ona druga prijateljica,
ki mi skupaj z njeno hčerko,
vsakokrat izvabi nasmeh na usta,
ko potrka
na okno....

Ja, to je moj realni svet,
ki ga sedaj
živim...

In potem je še oni drugi....

Virtuala...

Velikokrat se sprašujem,
kje sem sploh doma:
v realnem ali
virtualnem...

Ja, ta virtualni svet je skoraj takšen,
kot so moje trenutne želje,
sanje...

Le malo preveč votel je na trenutke,
ko bi ga hotela prijeti
za roko...

Tu domuje, sedaj že
malo odmaknjena
ljubezen,

pa virtualni prijatelji,
ki mi skušajo
napolniti praznino
realnega
dne,

pa novice od vsepovsod ,

da ob tem pozabim

na svoje težave,

svoje bivanje

tu in zdaj...

4 Comments:

Blogger helena said...

draga moja
Tvoji kotički so polni migetajoče svetlobe in mrzle teme...kot nas vseh.
Tudi ptice včasih srhljivo pojejo. In takrat drobno zaihtiš.
Počakaš jutra. Ko se jutro nad spečo gladino zostri..odpreš oči....
dobrodošla v Dan!

28 May, 2008 14:31  
Blogger betelgeza said...

Ja, Helena...Lebdim v niču, v svetu brez čustev, brez čutnosti...Tam nad onim severnim polarnikom, kjer mi neznaci sporočajo, da se je pričel"ledohod", kjer je sonce njihovega novega dne vzšlo že okrog pol štirih in bo zašlo kako uro pred polnočjo...Še vedno sem tam...Le da sedaj obsijana s svetlobo nekega virtualnega planeta...
Hvala za opozorilo, da je tam nekje morda še nek drug dan...Oni, po katerem hrepenim, a ga ne znam prijeti za roko...

28 May, 2008 20:17  
Anonymous Anonymous said...

po dolgem času pri "tebi" pa spet
lahko rečem samo
Glavo gor !!!!
lp

01 June, 2008 17:27  
Blogger betelgeza said...

Pozdravljen v prvem poletnem dnevu 5er!
No, če ne bi zorele češnje in jagode na vrtu, verjetno ne bi niti opazila...
Se trudim z vrannao držo, samo tu pa tam mi zagodejo vratna vretenca...
Zato me verjetno vidiš tako sključeno...:-)
Uživaj v toplih dneh, 5er...

01 June, 2008 20:59  

Post a Comment

<< Home